Лекція «Особисті спогади та шкільний урок: конфлікт пам’яті чи олюднення історії? Можливості платформи Iwitness для українських педагогів» доктора Корі Стріт

Лекція «Особисті спогади та шкільний урок: конфлікт пам’яті чи олюднення історії? Можливості платформи Iwitness для українських педагогів» доктора Корі Стріт

На лекції доктор Корі Стріт говорила про людину як носія історичної пам’яті та про те, якими сучасними освітніми методами можна долучити дітей до збереження пам’яті. Лектор поділилась секретами педагогічної теорії конструктивізму та технологіями роботи з відеосвідченнями на уроках історії, літератури, медіаграмотності, громадянської освіти та під час музейних воркшопів для підлітків.

Доктор Корі Стріт керує освітнім відділом фонду Шоа Університету Південної Каліфорнії з 2011 року. Її наукові інтереси охоплюють тему повернення канадців з Першої світової війни та Голокост. Очолювала освітній напрямок меморіального центру Кігалі жертв геноциду в Руанді, допомагаючи відновлювати викладання історії в школі та, зокрема, розробляючи методику викладання теми геноциду та вшанування пам’яті для дітей. Робота доктора Стріт зараз фокусується на збереженні та освітньому використанні свідчень тих, хто пережив Голокост та інші геноциди, а також на проблемно-орієнтованому навчанні та інтеграції інформаційної грамотності у шкільні уроки.


Звіт «Простір толерантності»
Звіт Громадської організації «Київський освітній центр «Простір толерантності»

Фото тижня

LF
Виставка «Моє місце»
LF
Тижні Дії #FootballPeople-2017


ipv6 ready